Інтерфейс Lazarus
Після запуску середовища на екрані монітора, за замовчуванням, відображається 4 вікна. Згодом це значення можна буде змінювати за потреби.Вікна можуть розташовуватись не так як показано на малюнку. Я розташував їх для зручності. Згодом Ви навчитесь керувати ними так як це потрібно саме Вам.
Розглянемо їх детальніше.
Вікно №1
Головне вікно середовища у якому розташовані елементи для керування процесом створення програми. До них відноситься: Меню команд (виділено синім кольором), Панель інструментів (виділено зеленим), Палітра компонентів (виділено червоним). Детально ми будемо знайомитися з ними поступово по ходу вивчення.
Вікно №2
Інспектор об'єктів. У цьому вікні можна буде керувати властивостями об'єктів з яких складатиметься наша майбутня програма.
Вікно №3
Вікно форми. Це вікно являє собою основу нашої програми до якої ми будемо додавати компоненти з вікна №1.
Вікно №4
Редактор тексту. Сама назва говорить за себе. У цьому вікні Ми будемо писати текст (код) нашої програми. Зверніть увагу, що в цьому вікні вже є текст про значення якого я буду розповідати у наступних постах.
Ну і на завершення варто відзначити, що при запуску Lazarus він як і багато програм при запуску фактично створює вже "готову" програму (MS Word створює чистий документ у якому відразу можна набирати текст і тд.). Її роботу можна побачити якщо натиснути у вікні №1 кнопку у вигляді "зеленого трикутника" або натиснути на клавіатурі F9. Після цього на екрані з'явиться ще одне вікно "Повідомлення", а після нього Ви побачите копію вікна №3, але то вже буде "робоча" програма. Правда робити ця програма ще не вміє нічого. Але вікно програми можна згорнути, розгорнути і закрити. Перш ніж повернутись до роботи в Lazarus варто закрити це вікно.
Читайте також як встановити Lazarus.
Далі буде...
Дякую, цікаво та просто))))
ВідповістиВидалитиДякую
Видалити