середа, 16 листопада 2016 р.

Практична робота у Scratch

Завдання з підказками для моїх 7-класників. 
На сторінках мого блогу вже можна було зустріти завдання про бджолу. Сьогодні ми розглянемо схоже завдання, але з підказками.

Для практичної роботи завантажте файл-проект "Бжола збирає мед" та виконайте три нижче подані завдання. Тож допоможемо бджолі назбирати меду. Завдання читайте внизу.


Завдання
1. Розгляньте код для Кошика і використовуючи блоки які вже там знаходяться зберіть конструкцію завдяки якій кошик буде рухатись за бджолою після того, як вона до нього доторкнеться. Для виконання цього пункту інших команд не потрібно.
2. На основі коду з пункту №1 реалізуйте можливість "наповнення" кошика медом у випадку коли він доторкається до квітки.
3. Реалізуйте код завдяки якому кошик стане порожнім, як бджола принесе його вулика.
4. Додайте код, щоб бджола рухалась вгору і вниз.

--------------------------------------- Додатково реалізуйте --------------------------------------
  1. Вулик повинен говорити бджолі, що вона прилетіла до нього з порожнім кошиком.
  2. Квітки можуть зникати і з'являтись у інших місцях
  3. Якщо колір "серединки" квітки зелений, то мед не набирається
  4. Квітів може бути декілька і якщо бджола доторкнеться до трьох з них перш ніж доторкнеться до вулика то кошик впаде на землю.
Далі буде...