четвер, 24 листопада 2016 р.

Практична для Scratch. Бджола-робот та Індикатор меду.

Привіт! Сьогодні продовжимо експериментувати з проектом "Бджола збирає мед". І на черзі маємо наступне завдання.
Квітка яка росте біля вулика має достатньо некатару, щоб наповнити медом вулик. Бжола ностить мед до вулика сама. Вулик у нас модний, а тому має індикатор, що показує рівень меду у ньому.





Основне завдання
  1. Бжола "самостійно" літає від квітки до вулика і набравши меду до кошика несе його до вулика.
  2. Підлетівши до вулика кошик повинен стати порожнім, а індикатор меду у вулику повинен піднятися до певного рівня.
  3. Дослідним шляхом підберіть кількість польотів бджоли так, щоб вона припинила це робити після того, як вулик наповниться медом до кінця.

Підказки
  • Індикатор меду можна домалювати на костюмах вулика, або зробити його окремим спрайтом, щобуло б доречніше.
  • Конструкція ЯКЩО, ПОВТОРИТИ, НАСТУПНИЙ ОБРАЗ
  • Для роботи можна скористатись проектом з попереднього завдання.
Додаткові завдання
Продумайте скрипт для бжоли, яка сама буде перевіряти, чи не неповнився вулик медом.
Пригадайте, ми говорили про те, що кожен образ має відповідний номер. Ну і ще маленька підказка.
Успіхів!