середу, 14 грудня 2016 р.

Від програмування в Scratch до Android-програміста

Привіт!
Якщо Ви цікавитесь Scratch і бачите себе зараз чи в майбутньому програмістом, то я думаю Вас зацікавить проект
Буквально щойно надибав, а головне вже спробував себе у ролі Android-програміста! :-)
Тепер можна встановити мою "програмку" на свій сматрфон, cлухати моє улюблене радіо HIT-FM і читати мій блог! А найголовніше, що для цього мені знадобилися лише навички роботи у Scratch.

 Цікаво тоді читайте далі!

MIT App Inventor

Виявляється на теренах Інтернет існує проект MIT App Inventor. За допомогою якого можна створювати Android додатки розробляючи їх у WYSIWYG редакторі

код можна збирати так само як у Scratch.

Проект має підтримку російської мови, тому початківцям буде простіше зорієнтуватися.
Проект можна публікувати на сайті, що я й зробив. Перейти до HitFM Player (потрібна авторизація)





Немає коментарів:

Дописати коментар