Ви вже вивчили, що перевірити істиність якогось висловлювання можна за допомогою конструкції
Для цього потрібно блоку потрібно скласти висловлювання. І Ви вже знаєте, що в таких висловлюваннях можна щось із чимось порівнювати. А для цього у Scratch є оператори
А ще є датчики.
Тому сьогодні я пропоную таке завдання.
Отже як бачимо наш "Стрибунець" присідає, а потім підскакує і приземляється в іншому куті екрану.
Чи складним буде це завдання, якщо не додавати ніяких умов? Очевидно, що це звичайний лінійний алгоритм у якому стрибунець змінює образи (кожен образ має більш зігнуті ноги ніж попередній), а потім ковзає спочатку в одну точку, а потім в іншу.
Щоб зрозуміти наступне завдання мабуть буде корисним виконати і такий простий алгоритм.
Основне завдання
Але наше завдання полягає у наступному. За присідання нашого Стрибунця відповідає клавіша "Пропуск". Отже саме завдання повинно виконати наступним чином:
Учень клацає "пропуск" і за кожним клацанням Стрибунець присідає, а після 3 образу стрибає.
Підказка
Серед датчиків є той, що нам допоможе.
І дійсно, кожен образ має свій номер. ;-)
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар