вівторок, 21 березня 2017 р.

Цикли у Scratch або Кіт-садівник

Привіт. Сьогодні на черзі завдання на тему циклічних алгоритмів для учнів 4-5 класів і тих хто вивчає ази програмування за допомогою середовища Scratch.
Серед великої кількості навчального ППЗ для вивчення інформатики є розробка під назвою "Сходинки до інформатики". Ось у ній є такий собі виконавець Садівник за допомогою якого учні знайомляться з поняттям циклічного алгоритму.
малюнок взято з сайту Інформація і МИ

Не довго думаючи в голову прийшла ідея реалізувати це в середовищі Scratch.
Тому маємо завдання.

Завдання
Реалізуйте проект у якому персонаж (кіт, чи будь хто інший) рухаючись вздовж екрану (сцену можна намалювати самому) посадить кілька дерев.
Зразок роботи можна побачити на відео нижче.

Зверніть увагу!
Проект повинен містити тільки один спрайт.
Завдання на використання конструкції Повторити

Додаково
Реалізуйте можливість введення з клавіатури кількості дерев які кіт повинен посадити.
Реалізуйте анімацію руху кота та саджання дерев (вкладені цикли)

Підказка
Оскільки проект містить лише один спрайт то очевидно, що його костюмами є кіт і дерево ;-)
А ще зверніть увагу на команду Штамп.

Успіхів!