Для цього нам знадобляться подія "Коли натиснуто клавішу ...", датчик доторкається до кольору та значення "напрямок" і звичайно конструкція розгалуження
Залишилось тільки скласти з них правильний алгоритм, щоб наш герой не відчував себе привидом і не проходив крізь стіни.
Як видно на відео колобок перш ніж переміститися у обраному напрямку (на це вказує стрілка) перевіряє чи доторкається він до стін лабіринту (датчик).
На перший погляд все наче просто.
Але проблема може заключатися в тому, що маючи довільно намальований лабіринт, важко буде вирахувати точну кількість кроків і в якийсь момент спрайт таки зможе доторкнутися до стіни і тоді аналогічний скрипт, але для стрілки вліво вже не спрацює адже Колобок доторкатиметься до стіни. Для виходу із ситуації нам знадобиться конструкція повного розгалуження і відповідно допрацьований алгоритм так, щоб Колобок відскакував в іншому напрямку на ту ж кількість кроків що й рухався у вибраному. Хоча й тут теж є свої підводні камені. Спробуйте!
Для тих хто хоче підглянути відповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар