Сьогодні поговоримо про те, як додати до нашої гри панель на якій капелюхи будуть відображатись у верхній частині екрану на декоративній панелі. Одним із варіантів рішення цієї задачі є створення спрайту у вигляді панелі, що має декілька образів відповідно до кількості спійманих капелюхів. Намалюємо таку панель і назвемо її ПанельКапелюшків, а образи Панель1, Панель2, Панель3, ...
Напишемо власний скрипт для ПанеліКапелюшків.
Змінюємо образи
Як завжди спочатку складемо усний алгоритм (сценарій) того, як будуть змінюватись костюми в залежності від кількості спійманих капелюхів. Це можна реалізувати декількома способами:
- Спрайт змінює образ тоді коли Капелюх доторкається до Баби Яги. (Ця частина уже реалізована);
- Спрайт повинен відображати образ в залежності від значення змінної "Капелюшків";
Напишемо власний скрипт для ПанеліКапелюшків.
Він повинен завжди перевіряти значення змінної "Капелюшків" і відповідно до значення змінювати образ. Для цього використаємо вид конструкцію ЯКЩО.
Така конструкція є скороченою формою алгоритму з розгалуженням. Вона буде виконувати дії, що знаходяться всередині неї тоді, коли умова виконується.
Зверніть увагу
Умови для алгоритмів з розгалуженням складаються через порівняння "чогось із чимось".
Якщо "А" = "В"
Якщо "А" > "В"
Якщо "А" < "В"
Замість А і В можуть бути змінні, числа, арифметичні вирази, або складені умови.
Отже маємо наступний скрипт який потрібно трішки допрацювати ;-)
Додатково
Розробіть панель із життями у вигляді сердечок. Та зв’яжіть її зі змінною із попереднього посту.
Для допитливих
Скрипт можна спростити до 1 команди в середині циклу. Для цього можна скористатись командою "Склеїти" з панелі Оператори.
На сьогодні все. Відповідь у наступному пості.
А це на допомогу Завантажити проект-заготовку
Далі буде.
Немає коментарів:
Дописати коментар