неділя, 13 грудня 2015 р.

Створюємо гру у Scratch. Частина 4. Рахуємо капелюшки. Продовження.

Сьогодні поговоримо про те, як додати до нашої гри панель на якій капелюхи будуть відображатись у верхній частині екрану на декоративній панелі. Одним із варіантів рішення цієї задачі є створення спрайту у вигляді панелі, що має декілька образів відповідно до кількості спійманих капелюхів. Намалюємо таку панель і назвемо її ПанельКапелюшків, а образи Панель1, Панель2, Панель3, ...

Змінюємо образи
Як завжди спочатку складемо усний алгоритм (сценарій) того, як будуть змінюватись костюми в залежності від кількості спійманих капелюхів. Це можна реалізувати декількома способами:
  1. Спрайт змінює образ тоді коли Капелюх доторкається до Баби Яги. (Ця частина уже реалізована);
  2. Спрайт повинен відображати образ в залежності від значення змінної "Капелюшків";
Сьогодні зупинемось на 2-му варіанті, а заодно познайомимось із панеллю Оператори.
Напишемо власний скрипт для ПанеліКапелюшків.
Він повинен завжди перевіряти значення змінної "Капелюшків" і відповідно до значення змінювати образ. Для цього використаємо вид конструкцію ЯКЩО.

Така конструкція є скороченою формою алгоритму з розгалуженням. Вона буде виконувати дії, що знаходяться всередині неї тоді, коли умова виконується. 

Зверніть увагу
Умови для алгоритмів з розгалуженням складаються через порівняння "чогось із чимось".
Якщо "А" = "В"
Якщо "А" > "В"
Якщо "А" < "В"
Замість А і В можуть бути змінні, числа, арифметичні вирази, або складені умови.

Отже маємо наступний скрипт який потрібно трішки допрацювати ;-) 


Додатково
Розробіть панель із життями у вигляді сердечок. Та зв’яжіть її зі змінною із попереднього посту.

Для допитливих
Скрипт можна спростити до 1 команди в середині циклу. Для цього можна скористатись командою "Склеїти" з панелі Оператори. 
На сьогодні все. Відповідь у наступному пості. 
А це на допомогу Завантажити проект-заготовку
Далі буде.