вівторок, 15 березня 2016 р.

Створюємо гру у Scratch. Бджола збирає мед.

Привіт. Ось і прийшла весна. Скоро на вулиці стане тепло і бжоли після тривалого відпочинку знову візьмуться за роботу, щоб подарувати нам смачного меду. Сьогодні хочу запропонувати вам ідею гри для Scratch. Реалізувати її можна як у 7 так і у 4 класі.
Отож уявімо собі галявину з квітами на якій стоїть ВУЛИК. А тепер на галявину додамо бджілку МАЙЮ яка уміє "літати" (махати крилами) і рухатись вгору, вниз, вліво, вправо.(керуючись стрілками) МАЙЯ має КОШИК. Якщо МАЙЯ доторкається до квітки то КОШИК наповнюється на якийсь відсоток (скажімо на 25%).  Після того, як кошик наповниться медом його потрібно віднести до ВУЛИКА. Як тільки МАЙЯ (або КОШИК) доторкнулась до ВУЛИКА КОШИК стає порожнім.

А далі ускладнюємось:  


  1. Якщо МАЙЯ доторкається до квітки з повним КОШИКОМ - Виводиться повідомлення, що пора кошик спорожнити.
  2. Якщо МАЙЯ доторкається до вулика з неповним кошиком - Виводиться повідомлення, що кошик треба наповнити до верху.
  3. Якщо КОШИК повний його можна відпустити згори до вулика і після того як він упаде на вулик і зникне, через пару секунд з'явиться у МАЙЇ у лапках, але вже порожній.
  4. Додати підрахунок зібраного меду у вигляді сот. (дивіться попередні пости про Бабу Ягу)
  5. Додати квіти з яких мед "не можна" збирати
Штучний інтелект
Реалізуйте проект у якому бджола живе "своїм життям". Квіти на галявині то зникають то з'являються, бджола літає по галявині і якщо "натрапить" на квітку, починає збирати мед, а далі по плану вище.

Успіхів!