пʼятниця, 13 січня 2017 р.

Scratch з нуля. Хто не йде вперед - іде назад. Стан нерухомості нікому не цікавий.

Привіт. Закінчуються свята, час приступати до роботи. Час рухатись!
Тому сьогодні поговоримо про способи руху наших спрайтів.
Існує їх три.., навіть чотири.
Перший - традиційний.
Число 10 у віконці звичайно можна змінювати. Ця команда дууууже тісно пов’язана з командою повернути у напрямку  яку ми розглядали на минулому занятті. Тому перш ніж використовувати цю команду, Ви повинні використати команду повернути у напрямку.
Для перевірки роботи скрипта відкрийте проект з попереднього уроку (той, що зі стрілкою), та перемістивши в поле скриптів два блоки:



А тепер клацніть по цій групі. Ваша стрілка буде рухатися вправо. Змініть напрямок і клацніть знову. Змініть число яке означає кількість кроків. Ваша стрілка повинна повертатись і рухатись у вибраному Вами напрямку на вибрану кількість кроків.
Все вийшло? Чудово! А тепер закрийте цей проект і створіть новий, з котом. Повторіть описані вище дії для нього. Що відбулось, коли ви встановили ось таку комбінацію?


Кіт перевернувся? Ой лишенько. Поверніть його назад! :-) І як же бути в цьому випадку?
Пригадайте попередній урок. Що там було сказано про режими обертання? Як вивляється режим обертання також впливає на те, як спрайт буде поводитись у тій чи іншій ситуації.
І якщо для деякого проекту виникне необхідність рухати спрайт вгору чи вниз так, щоб він дивився "на нас" чи повернувся до нас спиною доведеться намалювати ці образи і обирати їх відразу після того, як ви повернете спрайт у потрібному напрямку.
Прикладом цього може бути малюнок


Спробуйте в пошуковій системі ввести фразу "спрайти для гри" та подивіться на приклади зображень. 
І насамкінець ще одне маленьке доповнення. Поставте у блокові 
перед числом 10 знак "мінус", щоб було "-10" і перевірте, що відбуватиметься зі спрайтом, коли його рухати.