четвер, 11 травня 2017 р.

Ще один спосіб хаотичного руху в Scratch

В середовищі Scratch часто задля реалізації якогось проекту виникає необхідність реалізувати хаотичний, але прямолінійний рух спрайту.
Цього можна досягти за допомогою додаткового "невидимого" спрайту та команди слідувати.

Для того, щоб наш Кіт, чи будь-який інший спрайт почав свій "хаотичний" рух по сцені створимо ще один спрайт. Це може бути круг довільного розміру і кольору. Назвемо його "мішень" Додамо для нього скрипт який сховає його, а потім "завжди" буде переміщувати його у довільну точку сцени, а це відбуватиметься миттєво і вже там він чекатиме якусь довільну кількість секунд, щоб знову повторити переміщення.

Тепер для нашого героя нам потрібно скласти скрипт у якому він буде постійно (завжди) дивитися на "мішень" (слідувати за) та переміщуватися на певну кількість кроків. Їх кількість буде визначати швидкість.

Зверніть увагу нате, що Кіт рухатиметься тільки тоді, коли не доторкається до мішені. На малюнку нижче "мішень" має ім’я - Об’єкт5.

І маленький відео-доказ:


Зверніть увагу на те, що не зважаючи на те, що наша мішень отримала команду сховатися і ми перестали її бачити, наш Кіт її все рівно "бачить".

А тепер час "збирати" червоні кульки. Але про це у наступних постах.