Привіт. Ще одне завдання на розуміння роботи датчиків і використання логічних операторів у Scratch. Багатьом відомі приклади казуальних ігор типу Весела ферма. У них герой повинен посадити для себе овочі чи фрукти на городі. Але саджати можна лише на "грядці".
Найпростіший варіант - використання датчика доторкання до кольору. Але при цьому ми чудово розуміємо, що краї грядки не будуть засадженими. В цьому випадку допомогти зможе взначення крайніх положень грядки і складання умови у якій центр Кота "не виходить" за межі грядки.
Створіть проект у якому Кіт саджає грядку.
Додаткові завдання
Доповніть проект кількома грядками і можливістю вибору різних овочів і фруктів.
Передбачте "неможливість" висаджування, якщо у цьому місці вже, "щось" посаджено.
Складіть алгоритм "автопосадки" з використанням циклічних конструкцій
Продумайте можливість висаджування грядки двома, трьома овочами порівну.
Якщо потрібна допомога - пишіть про це у коментарях.
Немає коментарів:
Дописати коментар