середа, 25 листопада 2015 р.

Створюємо гру у Scratch. Частина 1. Імітація руху.


         Сьогодні я хочу розповісти про проект-гру "Баба Яга на мітлі" на якому учні 7 класів будуть створювати гру де Баба Яга "літаючи" на мітлі буде збирати "чарівні" предмети у темному лісі.
          На першому занятті ми розбираємо "імітацію" польоту. Існує декілька способів виконати це завдання. Перший і найпростіший - це рухати не Бабу Ягу, а предмети предмети з одного краю до іншого повторюючи цю дію Завжди.

Отже додамо до проекту два спрайти: Бабу Ягу та Дерево

         І для польоту Баби Яги напишемо скрипт який буде циклічно рухати Дерево.

Додаткові завдання: 
  1. Додайте до проекту Зірки, та забезпечте і для них рух, враховуючи, що вони занаходяться на небі.
  2. Додайте до скрипту можливість керувати Бабою Ягою при натисканні клавіш "вгору-вниз". Продумайте декілька випадків руху: 
      1. Вгору і вниз за клавішами
      2. Вгору клавіша, а вниз самостійно
      3. Додайте можливість "перестрибування" дерева
Далі буде...