понеділок, 7 грудня 2015 р.

Створюємо гру у Scratch. Частина 2. Ловимо капелюшки.

Рухаємо капелюх
Сьогодні навчимо Бабу Ягу ловити капелюшки. Якщо гарно подумати то великих складностей у цьому немає. Тому ми підемо трішки далі і навчимо бабусю ще й рахувати капелюшки.
Але все по порядку.
Спочатку треба, щоб наші капелюшки (скільки їх нам потрібно?) рухались аналогічно до дерева, але трішки повільніше. Тому не вагаючись копіюємо скрипт руху дерева для капелюшка. А щоб капелюх рухався трішки повільніше достатньо збільшити час ковзання з правого краю до лівого дещо повільніше. Отже маємо скрипт аналогічний до попереднього

Скрипт №1

Ловимо капелюх
Тепер нам потрібно, щоб Баба Яга навчилась ловити капелюшки. Для цього потрібно зрозуміти, що капелюх буде спіймано коли він зникне доторкнувшись до бабусі.
У цьому нам допоможе датчик

Що ж повинно відбуватись коли капелюх доторкнеться до Баби Яги? Звичайно він повинен зникнути. Ну і варто не забувати, що перевірку на "доторканість" треба робити "завжди". Тому маємо наступний скприт.

Скрипт №2

А щоб  бабуся спіймала "багато" капелюшків? Потрібно модифікувати даний скрипт.
Як саме? Це просто, спробуйте. Після того як капелюх зникне потрібно "почекати" доки він доковзає до краю ерану у прихованому вигляді. А далі скрипт №1 зробить свою справу за Вас.

Далі буде.....