четвер, 27 жовтня 2016 р.

Мультик у Scratch або одягаємо спрайти.

Привіт! Сьогодні черговий пост про роботу у середовищі Scratch. І цей пост як і роботи виконані у Scratch, тісно пов'язаний з поняттям "мультфільм".

Як створюють мультфільми?

Мультфільм - це послідовне відображення нерухомих об'єктів (спрайтів) на екрані. Це означає, що для того, щоб на екрані ми побачили як кажан махає крилами, нам потрібно як мінімум два зображення. Одне зображення повинно бути таким, що крила у кажана будуть спрямовані вгору, а інше матиме крила опущені вниз. Наприклад так:
Якщо по черзі демонструвати то перше зображення то друге, ми побачимо мультик.



Ось за таким принципом ми будемо створювати власні проекти. Тому наберіться терпіння бо не завжди будемо мати наперед підготовлені зображення. Будемо ще й вчитися малювати.

Де і як повинні зберігатися кадри нашого мультика? 

Найперше, що потрібно сказати - це те, що кожен кадр це не окремий спрайт. Усі кадри які анімують якогось героя - це КОСТЮМИ які одягає на себе спрайт у потрібний момент. У Scratch ці костюми називають ОБРАЗИ. і знаходяться вони на за вкладкою "Образи" у вікні №3

вкладка Образи

При додаванні спрайту "кажана"  у нас є можливість у вікні вибору спрайту обрати якесь одне зображення. Клацніть по вкладці Образи і ви побачите там один костюм. Маю надію, що дивлячись на малюнок більшість уже здогадалась, що для того, щоб кажан "махав" крилами потрібно Імпортувати ще один костюм. Отож клацніть по кнопці Імпортувати і оберіть малюнок протилежний до того який ви обрали коли створювали спрайт.  Після цього на вкладці Образи у вас повинно відобразитися два костюми. А ще зверніть увагу, що кожен костюм має назву. На малюнку вище представлений костюм має назву bat1-a. Спробуйте її змінити. 


Додаткове завдання

Дослідіть які спрайти із галереї дозволять створити "мультик" без додаткового малювання.

У наступному уроці ми будемо вивчати команди які можуть виконувати спрайти. До зустрічі.