пʼятницю, 19 березня 2021 р.

Насос і кулька - завдання на базові алгоритми у Scratch

 Привіт усім читачам мого блогу. Сьогодні хочу поділитися ще одним комплексним завданням  на основі якого можна вивчати базові алгоритмічні конструкції у середовищі Scratch.

Завдання 1 (лінійний алгоритм з подіями)

1. Створіть проект у якому присутні два спрайти: Насос (намалюйте самостійно) і Кулька (можна взяти готову у бібліотеці або намалювати самому).




2. Для спрайта Насос створіть два образи: з піднятою ручкою та опущеною донизу.



3. Насос повинен вміти "качати"  піднімаючись та опускаючись (керувати можна клавішами стрілка вгору та стрілка вниз) 

4. Кулька повинна надуватися (збільшуватися у розмірі). 


Завдання 2. Розгалуження.

Доповніть проект скриптами так, щоб кулька, збільшувалася і при досягненні розміру 250 - "лопалась" (змінювала зовнішній вигляд). Подбайте про те, щоб кулька не збільшувалась коли лопнула.

Завдання 3. Розгалуження. Складені умови.

Додайте до проекту спрайт "кактус" і модифікуйте код так, щоб кулька виконувала Завдання 3 але при цьому могла лопнути коли зачепить кактус.

Завдання 3.1. Качаємо лише однією клавішею.

Реалізуйте проект у якому всі події відбуваються натисканням лише клавіші "Пропуск".

Завдання 3.2. Лопнувшу кульку - не качаємо.

Подбайте про те, щоб насос "не качав" якщо кулька лопнула.


Завдання 4. Циклічні конструкції.

Модифікуйте Завдання 2 так, щоб кулька при досягненні заданого розміру злетіла догори.

Подбайте про те, щоб злітаючи, кулька могла лопнути, якщо раптом зачепить кактус.


P.S.  Подбайте про те, щоб кулька при натисканні зеленого прапорця поверталась до початкової позиції і мала "правильний" вигляд.

Приклад початкового завдання на відео нижче.





Немає коментарів:

Дописати коментар