середа, 11 липня 2018 р.

Редактор гри для Scratch у Scratch

Привіт. Сьогодні хочу поділитися ще однією "заготовкою" у Scratch. Мова йде про редактор гри. У ньому можна створити власну крату (рухаючи квадрат клавішами керування курсором і натискаючи клавішу Пропуск для створення поля). На карту можна додати яблука (латинська клавіша А). І звичайно ж запустити саму гру (клавіша G)Проте як завжди я не доробляю свої проекти до кінця, а пропоную зробити це Вам.


Отож після створення карти-лабіринту із запасом яблук та запуску гри, на карті з'являється головний герой Жук для якого і потрібно розробити алгоритми "поїдання яблук".
Проект доступний за посиланням Game Editor

І не забудьте:

  1. Порахувати кількість яблук які вже зібрав Жук
  2. Сповістити про те, що всі яблука зібрані
  3. Додайте свої власні "запаси" для Жука
  4. І зрештою розробіть алгоритм самостійного руху Жука по карті ;-)