Привіт шанувальникам програмування у Scratch. Сьогодні пропоную Вам завдання, що складається з 3-х рівнів
Створіть ремікс проєкта та виконайте завдання:
Рухайтеся від завдання до завдання.
Рівень 0 (найпростіший)
Реалізуйте алгоритм для Рудого кота який за допомогою команд "Перейти до" дістанеться з початкової точки до бананів.
Рівень 1 (плавний рух за допомогою циклів)
Вже опанували команду "повторити ()", тоді створіть блоки у яких Кіт буде рухатися за допомогою команди "перемітитися на 10 кроків", але повторіть її потрібну кількість разів щоб дійти до стрілки і т.д до бананів.
Рівень 2.(один цикл)
Якщо у Вас вийшло три конструкції повторити у попередньому рівні, то замініть їх однією, але з кількістю повторень, що сумарно дорівнює трьом попереднім. Очевидно, що Кіт має повернути там де треба. Тоді Вам знадобиться можливість перевірити "Якщо <ТОРКАЄТЬСЯ >"
Рівень 3 (Цикл з передумовою)
Замініть конструкцію Повторити на Повторити До
Немає коментарів:
Дописати коментар